A biztosítási piacon még tart a válság


A többcsatornás értékesi rendszer a biztosítási piacon egyre nagyobb teret kapott. A biztosítási szektor a válságot még nem heverte ki. A 2010-es évben az árvízek, a katasztrófális időjárás és a környezeti katasztrófák is hozzájárultak a biztosítási szektor rossz időszakához. Ez a kötelező biztosítás piacára is hatott.

Pont ebben az időszakban szükséges már az ingatlanok és ingóságok biztosítására. Sajnos a válság az emberek pénztárcájára is hatással volt, ugyanis a biztosításokat nem kötik és a meglévőket szűntetik meg folyamatosan.

Az elmúlt évhez képest egy kis növekedés érezhető az életbiztosítás piacán, főleg az egyszeri díjas életbiztosításoknál. A díjak nagyon csökkentek és az idei díjak sem közelítik meg a válság előtti értékeket. A javuló tendenciák viszont mutatják, hogy a kereslet az elkövetkezendő időszakban tovább fog javulni.

Az eseti és a rendszeres díjas életbiztosítás is fontos lenne, ez ugyanis az öngondoskodás legerősebb formája.

A Generali Biztosító az elkövetkezendő évben továbbra is elsődleges célja, hogy partnerei, ügyfelei számára biztonságot, megfelelő környezetet és stabilitást biztosítson. A válság ellenére a Generali Providenciának mintegy 1,2 millió ügyfele van, melyet meg is akar tartani. Fontos számára, mikor az ügyfél kevesebb az értékesítési csatornák mindegyikén probálják őket elérni.

Vissza